Hall of Awesomeness

Media, marketing, communicatie, fun

Je kunt tv- en radiocommercials inkopen, je kunt Gerard Joling in de linker bovenhoek van je programma op laten duiken. Je kunt een Abri planten of een slimme campagne op Facebook doen. Je kunt ook het halve wereld voor de gek houden. Dat werkte voor BNN met De Grote Donorshow, en dat werkte ook voor de Nieuw-Zeelandse première van de serie Secret Diary of a Call Girl op de zender Prime. Het bureau DraftFCB werd gevraagd om een radiospotje van 30 seconden te bedenken voor de serie. Ze kwamen uiteindelijk met een concept dat ietsje langer duurde. Ze regelden een appartement met riante inkijk, recht tegenover de studio van het radiostation More-FM. De DJ’s hadden perfect uitzicht op de verrichtingen van een mevrouw die het oudste beroep ter wereld beoefende. Daar werd natuurlijk uitgebreid verslag van gedaan op de radio. Totdat na 3 dagen de aap uit de mouw kwam. Check!

Draft regelde trouwens ook nog wat fijne abri’s. Iets met oude honden en nieuwe truucjes.

secret diary of a call girl 1

secret diary of a call girl 2

Share Button
Categories: (i)Media, Home, Video

Leave a Reply